Дипломиране: процедури и срокове

Обща информация


09.03.2022 г. от 15:00 ч. в Zoom - защита на магистърски тези
Комисия: доц. дсн М.Якимова, проф. д-р Б.Знеполски, проф. д-р П.Кабакчиева

 ВНИМАНИЕ:  Студентите, които имат регистрация в Мудъл, трябва да проверят и, ако се налага, да актуализират имейл адреса, с който са регистрирани. Тези, които нямат регистрация в Мудъл,трябва да направят такава, като следват инструкциите на линка по-долу. Акаунтът и паролата за достъп до Мудъл са същите като за СУСИ. При проблем с акаунта и паролата се свържете със системен администратор на СУСИ: Зорница Ангелова (zangelova@phls.uni-sofia.bg); Ваня Йосифова (v_yosifova@phls.uni-sofia.bg).

Инструкции за регистрация в Мудъл►

Студентите в МП „Политическа социология“ избират една от следните две възможности за дипломиране:

В рамките на една учебна година има две сесии за дипломиране: зимна (март) и лятна (юли) сесия.

Студентите се допускат до явяване на държавен изпит/защита на магистърска теза при условие, че са завършили семестриално (т.е. положили са успешно изпити по задължителните и минималния брой избираеми дисциплини и са набрали минималния брой кредити за допускане до защита, изискуеми по учебен план). Изпълнението на тези условия  се удостоверява от отдел "Студенти" на Философски факултет, като за целта студентите подават молба по образец в предварително обявен срок. Моля, носете студентските си книжки при посещение в отдел „Студенти“.

Документи за изготвяне на диплома се подават при съответния инспектор от отдел "Студенти" на Философски факултет в обявените срокове.


Крайни срокове

  • 15.03.2022 г. (за лятна сесия)
    Анотация за одобряване на тема и научен ръководител на магистърска теза
    Анотацията се изготвя по оповестената структура, съгласува се с избрания научен ръководител и се подписва от студента и научния ръководител. Подава се в оригинал или сканирана в PDF-форма по имейл при администратора на програмата. В рамките на седем работни дни студентите получават обратна връзка за одобрение / предложение за корекция / отхвърляне на темата.
     
  • 01 - 11.02.2022 г. (за зимна сесия)
    Молба за допускане до държавен изпит / защита на магистърска теза
    Подава се по ел.поща до инсп. Милана Недялкова (milana_nedyalkova@phls.uni-sofia.bg) от отдел Студенти, с копие до инсп. А.Димитрова (dimitrovab@phls.uni-sofia.bg). Посочете актуален мобилен номер за контакт и имейл адрес, с който сте регистрирани в Мудъл и на който ще получавате съобщения, вкл. автоматични от системата. Потвърждение за това дали даден студент се допуска  до държавен изпит / защита на дипломна работа или не се допуска, се получава по ел.поща от инспектора от отдел Студенти, след като молбата бъде обработена. Студентите се допускат до защита, при условие че са завършили семестриално (т.е. че са положили успешно всички изпити според условията на учебния план, по който се обучават), вкл. и тези от последната семестриална сесия.
     
  • от 14.02.2022 до 23:00 ч. на 23.02.2022 г. (за зимна сесия)
    Предаване на магистърски тези (ПС, Магистърски тези зимна сесия 2022)
    Магистърската теза се предава две седмици преди датата на защита. Точната дата се определя, след като излезе заповедта на Ректора за времевите рамки на изпитната сесия за дипломиране. При предаване се спазва следната процедурата: разпечатка на магистърската теза в 1 екземпляр се предава при администратора на програмата (моля, свържете се с А.Димитрова на dimitrovab@phls.uni-sofia.bg за уговаряне начина на предаване), резюмето на магистърската теза в PDF-формат се изпраща по ел.поща на администратора на програмата И цялата магистърска теза се качва в Мудъл платформата на СУ за извършване на проверка за плагиатство, като се спазват следните правила:
    1) влиза се на линка по-горе с акаунта и паролата за СУСИ, системата се отваря на посочената по-горе;
    2) качва се само на един файл, който следва да съдържа: заглавна страница, резюме на магистърската теза с обем до една страница, съдържание, изложение и всички приложения. Допустими са само следните формати на файла: .doc.docx или .pdf
    3) заглавието на файла е във формата: фак.№_МТ-Име-Фамилия (пример: 11111_МТ-Иван-Иванов)
    4) декларирате авторството на текста (като маркирате отметката)
    5) качването на магистърската теза приключва, след като натиснете бутона за окончателно изпращане
     ВНИМАНИЕ:  Пространството се отваря само за студенти, които са допуснати до защита за съответната сесия, като при качване за всяка работа се генерира проверка за плагиатство. Повторно качване на една и съща работа не е позволено. Системата автоматично се затваря след посочените по-горе час и дата. След това няма да можете да прикачвате нищо. До защита се допускат само депозирани в системата магистърски тези. До един ден след предаването в Мудъл се генерира оценка за плагиатство към съответната магистърска теза, а до четири дни след предаването - в Мудъл се качват протокола и становището-отзив от съответните научни ръководители. Рецензиите към съответните магистърски тези се качват в Мудъл минимум два работни дни преди датата на защита.
     
  • 16.03. - 25.03.2022 г. / 19.08. - 05.09.2022 г.
    Подаване на документи за изготвяне на диплома
    Подават се лично при съответния инспектор от отдел "Студенти", като комплектът с документи съдържа: 

    1) Бележки - удостоверения от три библиотеки, че студентът не дължи книги с дати не по-рано от датата на защитата: Библиотеката по Социални науки (бл. ІІ, Кампус "Изток"); Библиотеката по Философия (Ректорат, южно крило, подземен етаж); Библиотека по Педагогика (Ректорат, южно крило, ет. 3, к. 62);
    2) Една нова снимка, паспортен формат. На гърба на снимката (леко, без да се натиска) се написват трите имена и факултетния номер на студента;
    ​3) Диплома за завършена бакалавърска степен, с която студентът е кандидатствал за магистратурата;
    4) Диплома за завършено средно образование;
    5) Студентска книжка. 
    6) Налична регистрация в Алумни клуб на СУ (за регистрация вижте: https://alumni.uni-sofia.bg/)
     ВНИМАНИЕ:  По въпроси, свързани с издаване и получаване на дипломи, студентите се обръщат към съответния инспектор от отдел Студенти.


Последна редакция: 11.01.2022