Потребителски сценарий:
Използване на раздела Хора за работа с Вашите контакти в Office 365
Професор Николай Павлов е преподавател в университета. Тъй като в неговата институция са започнали да използват Office 365, той го намира като отлично средство за учене и преподаване и много полезно за по-голямата ефективност на административните му задачи.
На проф. Петров наскоро му е разрешено да отделя известно време за организиране на професионалното развитие за неговите колеги. Той желае да работи с тях за начина, по който да използват Office 365, но осъзнава, че първо трябва да усъвършенства собствените си познания и умения. Не е отделял много време за работа с раздела Хора от главното меню на Office 365, затова решава да изследва тази функция малко по-задълбочено.
Той избира раздела Хора и изследва екрана.
- Може да види списък с места, където може да открие информацията за контакти, показвана в лявата част на екрана.
- Може да свърже своите акаунти в Социалните мрежи и да импортира всичките си контакти от тези сайтове.
- Той също така може да използва функцията Търсене в горната част на екрана, за да намери хора, които да добави към списъка с контактите си.
- При щракване върху контакт от неговия списък се извежда картичка за контакти, съдържаща цялата им информация, която той също може да редактира.
1. Информация за контакт
- Информацията се съхранява под формата на мини картички за контакт. Проф. Петров отваря данните за контакт за един от своите колеги. Екранът изглежда по следния начин:

- Оглеждайки картичката за контакт, проф. Петров може да види различни опции. Задържайки курсора си върху иконите, той разкрива информация за техните функции.
- Може да изпраща имейл (и моментални съобщения) и да насрочва срещи директно от своите картички за контакти.
2. Създаване на нова картичка за контакт
- Проф. Петров щраква върху иконата +създаване. Тогава му се предлага възможността да създаде нов контакт или група.
Той избира Създаване на контакт.
- Сега от него се изисква да попълни формуляр с информация за новия контакт. Екранът му изглежда по следния начин:

- Проф. Петров попълва полетата. Той може да избере иконата +, за да види повече опции за този тип информация. Например, ако лицето, което той добавя към контактите си, има много телефонни номера, той може да избере иконата + до Телефон, за да добавя телефонни номера.
- След това натиска Запиши и новият му контакт е създаден. Може да намери тази информация отново от своя списък с контакти в Хора или в Outlook, когато изпраща имейл.
3. Създаване на групи от контакти
Ако желае да създаде групи от контакти, процедурата е много сходна. Това ще бъде персонална група, а не група за споделено разпространение, създадена в Office 365 Exchange, която всеки може да използва.
- Проф. Петров натиска иконата + създаване и след това опцията Създаване на група.
- Попълва данните, дава име на групата си и добавя индивидуалните контакти.
- Office 365 му предлага подкани, когато той започне да въвежда имената на членовете на групата си.
- Натиска Запиши, когато приключи, и Office 365 му създава неговата лична група за контакти.
Когато Проф. Петров чете имейл, ако щракне върху името на изпращача, на екрана се появява картичка за контакт.
Изглежда по следния начин:

- Забелязва възможност да добави изпращача към своите контакти горе вдясно на тази картичка за контакти.
- Щраква върху нея и се отваря нов прозорец, където той може да добавя всякаква допълнителна информация. Екранът изглежда по следния начин:

- Той натиска Запиши и изпращачът и неговите данни сега са запаметени в контактите му.
4. Усъвършенстване и подобряване на комуникацията
- В Outlook проф. Петров може да види индикатори за наличието на Lync до всеки имейл адрес.
- Може веднага да види кои колеги са онлайн и на разположение.
- Задържането на курсора върху името му показва различните методи, които може да използва, за да се свърже с въпросната личност.
- Ако те са онлайн, той може да започне разговор с тях, използвайки IM или дори импровизирана среща чрез Lync.
Имейл, контакти и календар - допълнителни източници
» Имейл, календари и контакти
» Сценарий: Свързване на други профили към имейл
» Сценарий: Хора и контакти
» Сценарий: Комуникация с персонала и събиране на информация
» Сценарий: Професионално развитие на персонала
» Сценарий: Използване и споделяне на календарите