Organizational psychology and cross-cultural management

Обща информация


Duration of instruction: 3 semesters
Form of instruction: Part-time
Director: Prof. Snezhana Ilieva, PhD, DSc
E-mailseilieva@phls.uni-sofia.bgsn_ilieva@abv.bg
CoordinatorAnna Ivanova
Email: anna.t.ivanova@phls.uni-sofia.bg    Tel: 02/971 51 84

The Master’s program in Organizational psychology and cross-cultural management is designed to prepare professionals to explore and analyze organizational processes and behavior in the context of intercultural interaction and cooperation. The preparation is carried out in problem areas which are basic for contemporary organizations: cross-cultural communication, cross-cultural work and organizational psychology, intercultural dialogue and conflict management, organizational development and consulting, human resources management, coaching and leadership development, team management and development, virtual work and organization, diversity and multiculturalism in organizations.

The Master’s program in Organizational Psychology and cross-cultural management provides knowledge and skills in the field of organizational psychology, taking into account cross-cultural perspective in the study of human behavior in organizations, and meets their requirements for cross-cultural competence and tolerance in human resources development. The third term provides disciplines with primarily applied orientation allowing and helping students to write their final thesis. The Master’s program ends with a thesis defense. The thesis represents a theoretical and empirical research in scientific field, selected by the student, which is implemented under the guidance of a supervisor. The defense of the thesis takes place after the third semester in front of a scientific committee of professors.

Graduates of the Master’s program can have career development as organizational psychologists, organizational consultants, and specialists in organization development and human resources management in national and international organizations. They can work as experts and trainers, organizational consultants, specialists in organizational diagnosis and organization development, human resource management and recruitment managers, as well as occupying managerial positions in organizations in the public and private sectors.

To qualify for the MA programme in Organizational psychology and cross-cultural management, applicants should:

  • Have received a Bachelor degree with good results from a recognized university.
  • Have a proof of proficiency in written and spoken English.
  • Provide curriculum vitae.
  • Attend an interview.

Applicants who successfully pass the interview will be ranked based on the Overall Average Grade of their Bachelor studies.

Процедури по дипломиране

 

ДИПЛОМИРАНЕ МЕСЕЦ ЮЛИ 2021 Г.

ПОДАВАНЕ НА МОЛБИ ЗА ОДОБРЕНИЕ НА ТЕМА И НАУЧЕН РЪКОВОДИТЕЛ ЗА ДИПЛОМНИ ЗАЩИТИ

  • до 20-ТИ ДЕКЕМВРИ най- късно ЗА ЗАЩИТИ ПРЕЗ МЕСЕЦ МАРТ,
  • до 20-ТИ АПРИЛ най- късно ЗА ЗАЩИТИ ПРЕЗ МЕСЕЦ ЮЛИ,

подписана и сканирана на имейл: anna.t.ivanova@phls.uni-sofia.bg, с копие до избрания научен ръководител.

Може да я изтеглите от ТУК.

ДОПУСКАНЕ ДО ЗАЩИТА

Допускането до защита става след подаване на съответната молба в Отдел „Студенти“ http://phls.uni-sofia.bg/article/481
  - изтегляте № 3.

Подавате молбата в срок 07 - 13.06.2021 г. на имейл адреса на г-жа Людмила Петрова (инспектор отдел студенти)  petrova@phls.uni-sofia.bg с копие до г-жа Анна Иванова (администратор на МП) anna.t.ivanova@phls.uni-sofia.bg подписана и сканирана/снимана.

*В молбата задължително посочвате имейл адреса, с който сте регистрирани в системата МУДЪЛ.

*В отговор на получената молба, инспектор отдел студенти изпраща справка за статуса Ви. До защита се допускат единствено семестриално завършилите магистри.  

ПРОЦЕДУРА ЗА ПРОВЕРКА НА ОРИГИНАЛНОСТТА НА ТЕКСТА И ПРЕДАВАНЕ НА ДИПЛОМНАТА РАБОТА

На всички заявили желание да се дипломират през м.юли 2021 ще бъде даден достъп до специално разкрито пространството в МУДЪЛ. То ще бъде озаглавено „Защити на дипломни работи – ... юли 2021 г.“ и ще бъде достъпно в менюто „Моите курсове“.

В срок от 14.06. до 07:59 ч. на 18.06.2021 г. дипломантът трябва:

1. Да прикачи файла с дипломната работа като чернова във формат (.doc) , (.docx) или (.odt). Друг формат, напр. (.pdf) не е разрешен. Файлът задължително да бъде озаглавен "Дипломна работа, фак. № ………….";

2. Да декларира (с отметка) авторството на текста;

3. Да натисне бутон за окончателно изпращане на документа. До един час след изпращане (възможно е и повече), системата автоматично генерира анализ на текста за наличие или липса на плагиат. 

Брой файлове за прикачване: Разрешен е само ЕДИН (заглавна страница, съдържание, изложение и всички приложения трябва да са в един файл)

Брой опити за прикачване на правилния файл: Един.

*Системата ще приема качване на файлове до 07:59 часа, след това се затваря автоматично!!! До защита се допускат само депозирани в системата дипломни работи!!!

ФОРМАЛЕН ВИД

Титулната страница трябва да информира за:

1. Институцията, в която се обучавате и разработвате дипломната си работа;

2. Темата на дипломната работа;

3. Трите имена и факултетен номер на автора;

4. Електронна поща за кореспонденция;

5. Наименованието на магистърската програма;

6. Името на дипломния ръководител, който се подписва на титулната страница.

* На титулната страница на тезите Ви трябва да пише "Дипломна работа", а не „Магистърска теза“!

Важно:

Дипломни работи, части от тях и резултати от изследвания, провеждани за целите на придобиване на магистърска степен в други магистърски програми, не се допускат да бъдат повторно защитавани за целите на друга магистърска програма.

Темата и съдържанието на дипломната работа следва да е съобразена с профила на магистърската програма, към която разработвате дипломната си работа.

ИЗГОТВЯНЕ НА ПРОТОКОЛ ЗА ПРОВЕРКА НА ОРИГИНАЛНОСТТА НА ТЕКСТА И СТАНОВИЩЕ ОТ НАУЧНИЯ РЪКОВОДИТЕЛ

Научните ръководители в срок 18.06. - 20.06.2021 г. изготвят и качват в МУДЪЛ пространството:

  1. Протокол за проверка на оригиналността на текста
  2. Становище.

РЕЦЕНЗИИ

Дипломни работи, за които има положително Становище се допускат до защита и се предават за изготвяне на рецензии на 21.06.2021 г.

Рецензиите се предоставят на дипломантите чрез поставянето им в същото пространство в МУДЪЛ, не по-късно от три дни преди датата за защита. 

ПРОВЕЖДАНЕ НА ДЪРЖАВЕН ИЗПИТ

Защитите на дипломни работи ще се проведат на 07.07.2021 (сряда) от 09:00 ч. в MS Teams.

УСПЕШНО ПОЛОЖЕН ДЪРЖАВЕН ИЗПИТ

След успешно положен държавен изпит задължителна е регистрация на следния линк: https://alumni.uni-sofia.bg/

И предаване в отдел „Студенти“ на:

  • 1 брой снимка 3,5х4,5 см. Надписана с три имена и фак. №;
  • бележка от библиотеката в бл. 2, ет. 2 и от библиотеката на ФФ, Ректорат, южно крило (подземие), че не се дължат книги.

ВНИМАНИЕ: По въпроси, свързани с издаване и получаване на дипломи, студентите се обръщат към съответния инспектор от отдел Студенти.


 

 

ДИПЛОМИРАНЕ МЕСЕЦ ЮЛИ 2021 Г.

ПОДАВАНЕ НА МОЛБИ ЗА ОДОБРЕНИЕ НА ТЕМА И НАУЧЕН РЪКОВОДИТЕЛ ЗА ДИПЛОМНИ ЗАЩИТИ

  • до 20-ТИ ДЕКЕМВРИ най- късно ЗА ЗАЩИТИ ПРЕЗ МЕСЕЦ МАРТ,
  • до 20-ТИ АПРИЛ най- късно ЗА ЗАЩИТИ ПРЕЗ МЕСЕЦ ЮЛИ,

подписана и сканирана на имейл: anna.t.ivanova@phls.uni-sofia.bg, с копие до избрания научен ръководител.

Може да я изтеглите от ТУК.

ДОПУСКАНЕ ДО ЗАЩИТА

Допускането до защита става след подаване на съответната молба в Отдел „Студенти“ http://phls.uni-sofia.bg/article/481
  - изтегляте № 3.

Подавате молбата в срок 07 - 13.06.2021 г. на имейл адреса на г-жа Людмила Петрова (инспектор отдел студенти)  petrova@phls.uni-sofia.bg с копие до г-жа Анна Иванова (администратор на МП) anna.t.ivanova@phls.uni-sofia.bg подписана и сканирана/снимана.

*В молбата задължително посочвате имейл адреса, с който сте регистрирани в системата МУДЪЛ.

*В отговор на получената молба, инспектор отдел студенти изпраща справка за статуса Ви. До защита се допускат единствено семестриално завършилите магистри.  

ПРОЦЕДУРА ЗА ПРОВЕРКА НА ОРИГИНАЛНОСТТА НА ТЕКСТА И ПРЕДАВАНЕ НА ДИПЛОМНАТА РАБОТА

На всички заявили желание да се дипломират през м.юли 2021 ще бъде даден достъп до специално разкрито пространството в МУДЪЛ. То ще бъде озаглавено „Защити на дипломни работи – ... юли 2021 г.“ и ще бъде достъпно в менюто „Моите курсове“.

В срок от 14.06. до 07:59 ч. на 18.06.2021 г. дипломантът трябва:

1. Да прикачи файла с дипломната работа като чернова във формат (.doc) , (.docx) или (.odt). Друг формат, напр. (.pdf) не е разрешен. Файлът задължително да бъде озаглавен "Дипломна работа, фак. № ………….";

2. Да декларира (с отметка) авторството на текста;

3. Да натисне бутон за окончателно изпращане на документа. До един час след изпращане (възможно е и повече), системата автоматично генерира анализ на текста за наличие или липса на плагиат. 

Брой файлове за прикачване: Разрешен е само ЕДИН (заглавна страница, съдържание, изложение и всички приложения трябва да са в един файл)

Брой опити за прикачване на правилния файл: Един.

*Системата ще приема качване на файлове до 07:59 часа, след това се затваря автоматично!!! До защита се допускат само депозирани в системата дипломни работи!!!

ФОРМАЛЕН ВИД

Титулната страница трябва да информира за:

1. Институцията, в която се обучавате и разработвате дипломната си работа;

2. Темата на дипломната работа;

3. Трите имена и факултетен номер на автора;

4. Електронна поща за кореспонденция;

5. Наименованието на магистърската програма;

6. Името на дипломния ръководител, който се подписва на титулната страница.

* На титулната страница на тезите Ви трябва да пише "Дипломна работа", а не „Магистърска теза“!

Важно:

Дипломни работи, части от тях и резултати от изследвания, провеждани за целите на придобиване на магистърска степен в други магистърски програми, не се допускат да бъдат повторно защитавани за целите на друга магистърска програма.

Темата и съдържанието на дипломната работа следва да е съобразена с профила на магистърската програма, към която разработвате дипломната си работа.

ИЗГОТВЯНЕ НА ПРОТОКОЛ ЗА ПРОВЕРКА НА ОРИГИНАЛНОСТТА НА ТЕКСТА И СТАНОВИЩЕ ОТ НАУЧНИЯ РЪКОВОДИТЕЛ

Научните ръководители в срок 18.06. - 20.06.2021 г. изготвят и качват в МУДЪЛ пространството:

  1. Протокол за проверка на оригиналността на текста
  2. Становище.

РЕЦЕНЗИИ

Дипломни работи, за които има положително Становище се допускат до защита и се предават за изготвяне на рецензии на 21.06.2021 г.

Рецензиите се предоставят на дипломантите чрез поставянето им в същото пространство в МУДЪЛ, не по-късно от три дни преди датата за защита. 

ПРОВЕЖДАНЕ НА ДЪРЖАВЕН ИЗПИТ

Защитите на дипломни работи ще се проведат на  ......2021 (....) от .... ч. в MS Teams.

УСПЕШНО ПОЛОЖЕН ДЪРЖАВЕН ИЗПИТ

След успешно положен държавен изпит в отдел „Студенти“ се предават:

  • 1 брой снимка 3,5х4,5 см. Надписана с три имена и фак. №;
  • бележка от библиотеката в бл. 2, ет. 2 и от библиотеката на ФФ, Ректорат, южно крило (подземие), че не се дължат книги.

График ще бъде изготвен и публикуван допълнително!!!

 

Преподавателски състав на програмата

Преподавателски състав на програмата

ПРЕПОДАВАТЕЛ

КОНТАКТ

Проф. д.пс.н. Снежана Илиева
Ръководител на програмата

seilieva@phls.uni-sofia.bg
snilieva.su@gmail.com

Проф. д.с.н. Цветан Давидков

tzvetandavidkov@feb.uni-sofia.bg

Проф. д-р Ергюл Таир

ergyul_tair@yahoo.com

Проф. д.ф.н. Нако Стефанов

nako54@mail.bg

Доц. д-р Калоян Харалампиев

k_haralampiev@phls.uni-sofia.bg

Доц. д-р Николай Димитров

n_dimitrov@phls.uni-sofia.bg

Гл. ас. д-р Дамяна Иванова

damyana_ivanova@phls.uni-sofia.bg

Гл. ас. д-р Плама Христова

plama@phls.uni-sofia.bg

Гл. ас. д-р Вихра Найденова

vihranaydenova@yahoo.com

Гл. ас. д-р Валерия Витанова

valeriavitanova6@gmail.com

Гл. ас. д-р Рая Каназирева

kanazireva@feb.uni-sofia.bg

Д-р Елена Алтимирска

elena.altimirska@gmail.com

Д-р Биляна Любомирова

biliana.tsv.alex@gmail.com

Д-р Цветелина Панчелиева

tsvetelina.ts.p@gmail.com